مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت
تبليغات

تبليغات


رز اس ام اس | مجموعه پيامك هاي طبقه بندي شده
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها

درباره ما

به سایت مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت خوش آمدید

مترجم وبلاگ

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ  

بازديد امروز : 2
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 2
بازديد ماه : 96
بازديد کل : 136758
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاين : 1


 

فال حافظ و سخن روز








فال حافظ شيرازي
اي حافظ شيرازي! تو محرم هر رازي! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم که هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشکار و آرزوي مرا برآورده سازي

فال حافظ
فال حافظ با معني و تفسير

آخرين مطالب

» اولین گوشی چهار هسته ای جهان، پدیده HTC
» تسخير افق با دوربين ديجيتال بنكيو مدل EI465
» روش هایی برای امنیت بیشتر، یافتن اپلیکیشن های مطمئن و اجتناب از ویروس ها در اندروید - قسمت اول
» نکات کلیدی برای خرید لپ تاپ
» کارت گرافیک های اسوس همراه با بازی روز دنیا DirectCu II با Batman
» اوراکل NoSQL خود را وارد بازار کرد
» آشنایی با دوربین HP S300
» اولین مانیتور ۳D دنیا با پشتیبانی از nVidia 3D VISION 2
» Droid Razr باریک ترین گوشی هوشمند جهان محصول موتورولا
» بررسی فناوری عینکهای سه بعدی
» گوگل ظاهر سرویس Gmail را تغییر می دهد
» آموزش تغییر رمز عبور ویندوز 7 و ویستا بدون دسترسی به رمزعبور قبلی
» بررسی درایو فلش ADATA Nobility S805
» معرفی گوشی هوشمند ال جی Optimus 3D
» بررسی گوشی W8 سونی اریکسون
» این مدیا پلیر را در جیب خود بگذارید
» مشخصات کنسول Wii 2 به صورت غیررسمی اعلام شد
» برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند
» Screenfly یه سایت عالی برای تست قالب وبلاگ/سایت در رزولیشن های مختلف
» معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار

منوي اصلي

ديکشنري آنلاين

معرفي سايت به دوستان

 
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


Powered by ParsTools

لينک دوستان

دوست یابی در شهر خود
تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
الکتروتکنیک و الکترونیک
عکس های 18+
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقالات کامپیوتر و اینترنت و آدرس paria-article.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافيک
سريال هاي نود 32
قالب وبلاگ
پارس تولز
عکس - عکس قالب بلاگفا

نويسندگان

خوش آمديد
"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

نت بوک و تبلت، در یک قالب، بررسی نت بوک T1005M گیگابایت 

یکی از راه هایی که شرکت های تولید کننده سخت افزار می توانند سطح خلاقیت طراحان خود را به رخ بکشند ساخت محصولات ترکیبی است.

به این ترتیب که یک محصول با تمامی کارایی های معمول خود با یک تغییر حالت ساده به یک محصول دیگر با کاربردهای متفاوت تبدیل شود.

یکی از جدیدترین محصولاتی که از این دست تولید شده اند نت بوک هایی هستند که به تبلت تبدیل می شوند. هر یک از شرکت های طراح و تولید کننده بزرگ تا کنون محصولات مختلفی را با این ساختار تولید کرده اند که هر کدام شکل ظاهری و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.



شرکت گیگابایت نیز تا کنون چند مدل از این ابزار تولید کرده است که جدیدترین آنها T1005M نام دارد که به بررسی آن خواهیم پرداخت.

این محصول در درجه اول یک نت بوک به شمار می رود، پس در ابتدا به قابلیت های حالت نت بوک آن می پردازیم. بر طبق استاندارد تمامی نت بوک ها در این نت بوک نیز از یک صفحه ۱۰٫۱ اینچی استفاده شده است که وضوح تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسلی دارد.

همچنین برای شفافیت هر چه بیشتر تصاویر و بالاتر رفتن کیفیت صفحه نمایش، نور پس زمینه LED در آن مورد استفاده قرار گرفته است که این روزها جزو یکی از حیاتی ترین ویژگی های صفحه نمایش ها به شمار می رود.

پردازش های محاسباتی این نت بوک توسط پردازنده مدل Intel Atom N570 دو هسته ای انجام می گیرد که توان خروجی برابر با ۱٫۶۶ گیگاهرتز دارد. چیپ ست به کار رفته در T1005M نیز محصولی از شرکت اینتل تحت عنوان NM10 Express است.

همچنین از یک گیگابایت حافظه DDRIII در این نت بوک استفاده شده که قابلیت ارتقاء تا ۲ گیگابایت را نیز دارد. انجام فعالیت ها و محاسبات گرافیکی سیستم نیز به عهده یک چیپ گرافیکی مجتمع داخلی GMA 3150 اینتل است.

یک هارد دیسک ۳۲۰ گیگابایتی ۲٫۵ اینچی ۹٫۵ میلیمتری با دور گردش ۵۴۰۰ دور در دقیقه نیز به عنوان منبع ذخیره اطلاعات در نظر گرفته شده است

از نکات قابل توجه و مثبت این نت بوک می توان به وجود یک درگاه USB 3.0 بر روی آن اشاره کرد که به واسطه آن می توان جدیدترین ابزارهای جابجایی اطلاعات مثل USB flash ها را به آن متصل و اطلاعات را با بالاترین سرعت ممکن منتقل کرد.

یک کارت خوان چهار منظوره نیز از دیگر قابلتی های کاربردی آن به شمار می رود. دو بلندگوی ۱٫۵ واتی داخلی نیز صدای قابل قبولی را برای T1005M تامین می کنند.

این نت بوک یک ابزار قابل حمل و مخصوص انجام کارهای معمولی روزمره است و طراحی آن نیز بر همین اساس صورت گرفته است، پس نباید انتظار سخت افزارهای بسیار قدرتمند و توان بسیار بالایی را از آن داشته باشید.
 

1

اما اینها تمام قابلیت های T1005M نیستند. کافیست وقتی درب نت بوک باز است صفحه نمایش آن را ۱۸۰ درجه بچرخانید و آن را روی صفحه کلید بخوابانید. به این ترتیب نت بوک شما به یک تبلت با ویژگی های منحصر به فرد خود تبدیل می شود.

در این تبلت از یک صفحه خازنی با قابلیت Multi-touch استفاده شده که دقت لمس بالایی داشته و کار کردن با آن بسیار ساده است. نکته قابل توجه اینجاست که شما بر روی این تبلت با سیستم عامل Windows 7 کار می کنید و می توانید از ویژگی ها و قابلیت های این سیستم عامل در کنار سادگی کار با صفحه لمسی بهره ببرید.

به واسطه اتصال Wireless 802.11b/g/n می توانید به شبکه اینترنت وصل شده و به سادگی به جستجوی صفحات وب بپردازید. همچنین با یک وب کم ۱٫۳ مگاپیکسلی می توانید به صورت تصویری نیز با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

این محصول مجهز به یک باطری Li-ion شش سلولی است که توانایی نگهداری شارژ به مدت طولانی را داشته و می توانید ابزار را برای ساعت ها روشن نگه دارید و با آن کار کنید.

T1005M تنها ۱٫۴ کیلوگرم وزن دارد که برای یک نت بوک وزن مناسبی به شمار می رود. این محصول جدید هم اکنون در بازارهای کشور با گارانتی آواژنگ موجود می باشد.

به نقل از پایگاه خبری برسام
 


اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: